Retourbeleid

Is er een probleem met het aangekochte product? Of ben je niet tevreden?
Waren de goederen beschadigd?

Wij streven ernaar dat elke klant tevreden is van zijn aankoop bij Maud&Mie. Wij selecteren onze producten met de grootste zorg, waardoor we absoluut niet willen dat iemand met een product blijft zitten waar hij niet 100% tevreden van is. Daarom vinden wij het ook belangrijk om bij het minste mankement mee te zoeken naar een oplossing. Daarom heb je het recht om uw product, binnen de 14 kalenderdagen te rekenen vanaf de dag na de levering van de producten,  toch nog naar ons terug te sturen. Hiervoor rekenen wij enkel de retourkosten aan. De rest van het bedrag storten wij u integraal terug bij ontvangst van de goederen in perfecte staat.

Om een product terug te zenden maakt u gebruik van onderstaande stappen:

Stap 1: Breng ons op de hoogte van het probleem

Zoals eerder vermeld kan je, binnen 14 kalenderdagen vanaf ontvangst van de goederen, ons op de hoogte brengen van het probleem met het product. Dit doet u best via ons e-mailadres info@maudenmie.be met vermelding van volgende gegevens:

  • Volledige naam (voornaam + familienaam) van de klant
  • Bestelbon of factuurnummer
  • Rekeningnummer
  • Feedback over het probleem/product
Stap 2: Terugsturen

Als u van ons goedkeuring heeft gekregen om het product terug te sturen, kan u gebruiken van onze handige retourportal. Indien deze voor u niet werkt, kan u het ook gewoon terugsturen naar ons adres:

Maud&Mie
Ezaart 95
2400 Mol

De goederen dienen in onbeschadigde en ongebruikte toestand te zijn, (indien van toepassing) het zegel nog te bevatten, en met het juiste productlabel er aan te worden teruggestuurd.

Stap 3: Terugbetaling

Na ontvangst van de goederen ontvang je de verschuldigde bedragen zo snel mogelijk terug op het door jou gekozen rekeningnummer. Dit zal gebeuren binnen een termijn van 30 dagen na het versturen van de eerste mail.

Contacteer ons gerust indien je nog bijkomende vragen hebt!